Hanna Savander JYP Junioreiden toiminnanjohtajaksi
Julkaistu: 01.04.2022 10.10

Hanna Savander JYP Junioreiden toiminnanjohtajaksi

Hanna Savander on valittu JYP Juniorit ry:n uudeksi toiminnanjohtajaksi. Hän siirtyy työhön Jyväskylän Yliopiston liikuntasuunnittelijan tehtävästä aloittaen uudessa tehtävässään 1.5.2022.

Hanna on koulutukseltaan terveystieteiden maisteri ja fysioterapeutti. Hänellä on Jyväskylässä pitkän liikunta-alan työhistorian lisäksi usean vuoden kokemus JYP Junioreiden seuratoiminnasta mm. joukkueenjohtajaroolissa. Kaudella 2021-2022 hän on toiminut joukkueenjohtajana JYP U18 -joukkueessa.

”Rekrytointiprosessimme sai runsaasti huomiota ja kiitos kaikille hakijoille. Hannan osaaminen, viestintätaidot sekä raikkaat kehitysideat vakuuttivat valintaryhmämme jäsenet. Olemme hyvin tyytyväisiä, että saamme Hannan jatkamaan Lauri Karhusen viitoittamaa työtä JYP Junioreiden toiminnan, laadun ja yhteisöllisyyden kehittämiseksi", kommentoi seuran puheenjohtaja Petri Puikkonen.

"Lasten ja nuorten liikkuminen sekä jääkiekko ovat aina olleet lähellä sydäntäni. On hienoa, että pääsen työskentelemään näiden itselle tärkeiden asioiden parissa ja odotan innolla tulevaa työtäni toiminnanjohtajana. JYP Juniorit on jo vuosia tehnyt hienoa työtä lasten ja nuorten liikunnan ja urheilun parissa. Minulle on tärkeää, että seuramme on jatkossakin mukava paikka harrastaa sekä toimia ja pystymme tarjoamaan myös laadukkaan ja kehittävän ympäristön urheilla”, Hanna Savander kommentoi.

JYP Juniorit ry toivottaa Hannan lämpimästi tervetulleeksi uuteen rooliin JYP yhteisössä!