JYP Junioreille Jyväskylän pyöräilyn edistämisen kunniamaininta 2021!
Julkaistu: 30.08.2021 12.35

JYP Junioreille Jyväskylän pyöräilyn edistämisen kunniamaininta 2021!

Jyväskylän Kaupunki ja Jyväskylän Pyöräilyseura ry on myöntänyt JYP Juniorit ry:lle Jyväskylän pyöräilyn edistämisen kunniamaininnan 2021. Kunniamaininta luovutettiin osana Jyväskylän Pyöräilyviikon Fillarifestarit -tapahtumaa 28.8.2021.

Perusteluita:
"Vuosina 2020-2021 JYP Juniorit ry on ottanut ennakkoluulottomasti viisaan liikkumisen periaatteet ja käytännöt osaksi toimintakulttuuriaan. Valtakunnallisesti ainutlaatuisen paikallistoimijoiden yhteistyön kautta seura on sitoutunut pitkäjänteiseen pyöräilynedistämistyöhön paremman liikuntakasvatuksen ja ympäristövastuullisen harrastamisen puolesta."

Lisätietoja luettavissa Jyväskylän Pyöräilyviikon uutisesta –> KLIK

JYP Junioreiden teemaan liittyvä aktiivisuus perustuu vuonna 2020 alkaneeseen kehittämisyhteistyöhön (STYLE -tutkimus). Seuran tahtotilana on olla urheilullisuuden lisäksi innostamassa lapsia ja nuoria ympäristöystävällisempään kulkemiseen ja liikkumiseen. Seuran ajattelussa liikenne- ja liikkumiskulttuurin muutos lähtee perustoimintojen uudelleen organisoinnista, valmennuskäytäntöjen kehittämisestä sekä harrastajien, perheiden ja valmentajien koulutuksesta koskien viisaan ja aktiivisen liikkumisen mahdollisuuksia ja hyötyjä.

Seuraamme koskevaan viisaan liikkumisen kehittämishankkeeseen voit perehtyä lisää alla olevista linkeistä:

Tavoitteet ja yhteistyötahotKLIK
Viisaan liikkumisen käytännön toimet – KLIK