Ilmoittautuminen OP Keski-Suomen kiekkokouluihin Jyväskylään ja Laukaaseen  on nyt auki!
JYP JunioritJulkaistu: 25.05.2023 16.30

Ilmoittautuminen OP Keski-Suomen kiekkokouluihin Jyväskylään ja Laukaaseen on nyt auki!

Ilmoittaudu JYP Junioreiden ja OP Keski-Suomen kiekkokouluun 2023-2024

JYPin 100-vuotisjuhlakauden kunniaksi kiekkokoulun hinta kaudella 2023-2024 on 100€!

Suurta suosiota nauttinut JYP Junioreiden ja OP Keski-Suomen kiekkokoulu järjestetään tuttuun tapaan Jyväskylässä Hippoksen LähiTapiola Areenalla ja JYP Laukaan kiekkokoulu Vepe Center Peurungassa. Haluamme tarjota seurassamme ensiaskeleita ottaville pelaajillemme hyviä harjoitusolosuhteita sekä lasta innostavaa ja kehittävää urheilutoimintaa heti JYP Junioreiden pelaajapolun alussa.

JYP Junioreiden ja OP Keski-Suomen kiekkokoulu kaudella 2023-2024 on suunnattu 2014-2020 syntyneille lapsille, jotka haluavat oppia jääkiekon lajitaitoja hauskan ja innostavan toiminnan kautta.

Jyväskylän kiekkokoulu järjestetään Hippoksen LähiTapiola Areenalla sunnuntaisin aamupäivällä, alkaen lokakuussa päättyen maaliskuun aikana.
JYP Laukaan kiekkokoulu järjestetään Vepe Center Peurungassa keskiviikkoisin klo 17. Ryhmien ajankohdista informoidaan ilmoittautuneita.

Kauden 2023-2024 kiekkokoulun toimintamaksu 100€ sisältää:

• Noin 20 ohjattua jääharjoitusta
  • Kiekkokoulun harjoituspaidan
  • Pelisukat
  • JYP Junnukortin, jolla pääsy JYP liigan kotiotteluihin
  • Jäsenmaksun

HUOM! Kiekkokoulun hinta ei sisällä vakuutusta eikä jääkiekkoliiton pelipassia. Jokaisen tulee hankkia itse Jääkiekkoliiton pelipassi ja vakuutus Olympiakomitean Suomisport -järjestelmästä. Voimassa oleva pelipassi ja vakuutus on edellytys osallistumiselle. Pelipassin ja vakuutuksen ostoon tästä linkistä. Kiekkokoululaisille oikea pelipassi ja vakuutus on "Kiekkokoulurekisteröinti" ja lisenssiseuraksi valitaan JYP Juniorit ry. Lisätietoja pelipasseista ja vakuutuksista tästä linkistä.

ILMOITTAUDU KIEKKOKOULUUN:

Alempana tällä sivulla tarkemmat kuvaukset ryhmistä. Saat vahvistuksen onnistuneesta ilmoittautumisesta sähköpostiisi, joten tarkistathan että vanhemman tietojen kohdalla sähköpostisi on oikein kirjoitettu.

JYVÄSKYLÄN RYHMÄT:

• Aikuinen/lapsi -ryhmä (3-9 v.): Aikuinen/lapsi-ryhmiä muodostetaan 2 kappaletta (Myrskyt ja Hurrikaanit). MAX.20 pelaajaa/ryhmä. ILMOITTAUTUMISSIVULLE TÄSTÄ
  • Kiekkokouluryhmä Hytöset (5-9 v.): Hytöset-ryhmään ilmoittautuneista muodostetaan 2 ryhmää. MAX 50 pelaajaa/ryhmä. ILMOITTAUTUMISSIVULLE TÄSTÄ

LAUKAAN RYHMÄT:

Ryhmiä muodostetaan lisää, jos ilmoittautuneiden määrä ylittää ryhmien maksimimäärät.

KIEKKOKOULURYHMÄT KAUDELLA 2023-2024

Kiekkokouluun osallistuvilla pelaajilla tulee olla vähimmäisvarustuksena kiekkokoulun harjoitustapahtumissa luistimet, jääkiekkomaila (luistelukoulu-ryhmässä mailaa ei tarvitse), pelihanskat tai hansikkaat, ristikollinen jääkiekkokypärä ja kaulasuoja. Täyttä jääkiekkovarustusta suositellaan kaikille pelaajille.

Ryhmien tarkemmat aikataulut ilmoitetaan myöhemmin. Kiekkokoulupelaajat lisätään seuramme sivuston Jopox-palvelun pukukoppiin, jonka kautta tiedotamme toiminnasta kiekkokouluryhmittäin.

Aikuinen/lapsi -ryhmät

Aikuinen/lapsi -ryhmä on suunnattu 3-9 -vuotiaille lapsille, jotka tarvitsevat vanhemman tukea ja läsnäoloa liikkumiseensa jäällä. Lapsensa kanssa jäälle tulevalla aikuisella pitää olla vähimmäisvarustuksena harjoitustapahtumissa luistimet, jääkiekkomaila ja kypärä. Ryhmän harjoittelussa harjoitellaan jääkiekon laji- ja pelitaitoja monipuolisesti pelien, leikkien ja taitoratojen avulla. Aikuinen/lapsi -ryhmät harjoittelevat Hippoksen LähiTapiola Areenalla sijaitsevassa minihallissa kahdessa eri ryhmässä.

Luistelukoulu (3-9v.):

Luistelukoulu-ryhmä on suunnattu 3-9 -vuotiaille lapsille, jotka pystyvät osallistumaan jäällä itsenäisesti ilman vanhemman läsnäoloa. Luistelukoulussa harjoitellaan ilman mailoja luistelun perustaitoja pelien ja leikkien avulla.

Kiekkokouluryhmä: IMMOSET (3-5 v.)

Immoset-ryhmä on suunnattu 3-5 -vuotiaille lapsille, jotka pystyvät osallistumaan jäällä itsenäisesti ilman vanhemman läsnäoloa. Ryhmän harjoittelussa harjoitellaan jo laji- ja pelitaitoja junnukiekosta (U8-U10 ja Tyttökiekko) tutuilla menetelmillä, joissa painopisteenä on lajitaitojen oppiminen pelinomaisessa harjoitteluympäristössä.

Immoset -ryhmään otetaan korkeintaan 50 pelaajaa/ ryhmä.

Kiekkokouluryhmä: HYTÖSET (5-9 v.)

Hytöset-ryhmä on suunnattu 5-9 -vuotiaille lapsille, jotka pystyvät osallistumaan jäällä itsenäisesti ilman vanhemman läsnäoloa ja haluavat siirtyä seuraavaksi kaudeksi seuran junnu- tai harrastekiekkoon (U8-U12 juniorit). Ryhmän harjoittelussa harjoitellaan jo laji- ja pelitaitoja junnukiekosta (U8-U10 ja Tyttökiekko) tutuilla menetelmillä, joissa painopisteenä on lajitaitojen oppiminen pelinomaisessa harjoitteluympäristössä.

Hytöset-ryhmään ilmoittautuneista muodostetaan 2 ryhmää iän perusteella. Ryhmiin otetaan korkeintaan 50 pelaajaa/ ryhmä.

Aikuinen/lapsi -ryhmä JYP Laukaa (3-9 v.):

Kiekkokouluryhmä JYP Laukaa (3-9 v.):

JYP Laukaan kiekkokouluryhmä on suunnattu 3-9 -vuotiaille lapsille, jotka pystyvät osallistumaan jäällä itsenäisesti ilman vanhemman läsnäoloa. Ryhmän harjoittelussa harjoitellaan jo laji- ja pelitaitoja junnukiekosta (U8-U10 ja Tyttökiekko) tutuilla menetelmillä, joissa painopisteenä on lajitaitojen oppiminen pelinomaisessa harjoitteluympäristössä.

Kiekkokoulutoiminnan valmennuslinjaus:

Kiekkokoulun urheilutoiminta nojaa vahvasti seuran "Kutsu pelille"- valmennuslinjaukseen, joka käsittää koko seuran pelaajapolun Kiekkokoulusta U20-ikäluokkaan asti. Valmennuslinjauksessa on otettu huomioon nykyaikaisen taidon opettamisen mallit ja taidon opettamista lähestytäänkin non-lineaarisen pedagogiikan ja differentiaalisen harjoittelu- ja valmennustoiminnan kautta.

Ilmoittautumisten lisätiedot 1.8.2023 alkaen:

Tomi Korhonen
tomi.korhonen[at]jypjuniorit.fi