Haemme osaavaa, innostunutta ja työhöntarttuvaa seurakoordinaattoria!
JYP JunioritJulkaistu: 05.04.2023 17.19

Haemme osaavaa, innostunutta ja työhöntarttuvaa seurakoordinaattoria!

Tule meille töihin!

JYP Juniorit yhteisö kattaa tänä päivänä perheineen noin 3000 ihmistä. Harrastajia seurassamme on noin 700. Lisäksi joukkueiden ja harrastusryhmien ympärillä toimivia vapaaehtoisia – valmentajia, ohjaajia ja toimihenkilöitä – noin 200 henkilöä. Seura järjestää vuosittain yli 4500 tapahtumaa ja toimii siten alueellisesti merkittävänä lasten ja nuorten liikunnan ja urheilun järjestäjänä. Meille tärkeintä ovat harrastajat, heidän tavoitteensa, tarpeensa ja onnistumisensa mahdollistaminen pienistä kiekkokoululaisista nuoriin urheilijoihin. Me haluamme olla enemmän kuin seura. Olemme menestyvä yhteisö, jonka osaaminen ja rakkaus lajiin tekee meistä ainutlaatuisen jääkiekkoyhteisön. Etsimme nyt seuraamme avainrooliin osaavaa, innostunutta ja työhön tarttuvaa seurakoordinaattoria.

Seurakoordinaattori hoitaa ja kehittää seuran jäsenpalveluja ja vapaehtoistoimintaa, hoitaa laskutusta ja maksuseurantaa sekä neuvoo ja opastaa jäseniä JYP Junioreiden toimintakulttuuriin. Hän toimii toiminnanjohtajan aisaparina markkinoinnin ja varainhankinnan tehtävissä sekä vastaa seuran tapahtumien organisoinnista ja kehittämisestä. Seurakoordinaattori toimii myös seuran sisäisenä tiedottajana ja osallistuu ulkoiseen viestintään sosiaalisen median kanavien kautta.

Hakuaika loppuu 30.4.2023 ja työ alkaa 1.8.2023. Jos kiinnostuit, lisätietoa löydät täältä: