Seuran maaliskuu pähkinänkuoressa
JYP JunioritJulkaistu: 03.04.2024 09.00

Seuran maaliskuu pähkinänkuoressa

Huhtikuu on jo täällä, ja sen myötä on aika kurkistaa, mitä kaikkea tapahtui seurassamme maaliskuussa!

U12-joukkue kävi keväturnaustretkellä Ruotsin Eskilstunassa 22.-24.3. Muutaman kauden tauon jälkeen yhteistyötä Linden Hockeyn kanssa on taas päästy jatkamaan. Yhteistyö juontaa juurensa jo kaudesta 1976! Joukkueen reissu oli oikein onnistunut – tack för samarbetet, Linden Hockey!

Suomen Jääkiekkoliitto järjesti Kunnioita Peliä -kilpailun ikäluokissa U13, U14 ja N15 -ikäluokissa. Palkinnon pystyi saamaan joukkue, joka on käynyt läpi ottelutapahtumien ohjeistuksen epäasialliseen käytökseen, ja saaneet kauden aikana vain 2min käytösrangaistuksia. Seurastamme palkittiin U13 AAA JYP Laukaa, suuret onnittelut! Laukaan U13-joukkue saa palkinnoksi pääsyliput seuraamaan U18 MM-kotikisoja Espooseen.

Luistelu- ja kiekkokoulujen kausi tuli päätökseensä maaliskuun lopussa. Onneksi vielä huhtikuussa kiekkokoululaisilla on mahdollisuus osallistua kaikkien ryhmien yhteisille pelailujäille Laukaassa. Kokonaisuudessaan kaudella 23-24 kiekko- ja luistelukouluun osallistui yhteensä 120 innokasta jääharrastajaa!

Kauden viimeinen tyttökiekkokerho järjestettiin Lähitapiola Areenan isoissa valoissa sunnuntaina 24.3. Mukana oli jo seurassa mukana olevia harrastajia kuten myös uusia innokkaita kokeilijoita. Tyttökiekkokerhot jatkuvat taas syksyllä uuden kauden merkeissä!

Vaikka kausi tulee pian päätökseensä, 6-13-vuotiaiden kiekonnälkään saa helpotusta jo heti kesäkuun ensimmäisellä viikolla, kun JYP Junioreiden Jerry Turkulaisen kesäleiri valtaa Hippoksen harjoitusjäähallin ja sen lähialueen 3.-7.6. Luvassa mm. päivittäiset jääharjoitukset, kesäisiä aktiviteetteja ja lajikokeiluja sekä pelaajavierailuja. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä – varmistathan siis ajoissa paikkasi kesän hauskimmalle leirille! Ilmoittautuminen avautuu nettisivuillamme keskiviikkona 10.4.

Nautitaan vielä kauden viimeisestä kuukaudesta, joka pitää sisällään useita tiukkoja otteluita, lopputurnauksia ja 29.4. seuran päättäjäiset. Aurinkoista kevättä!