JYP Junioreiden IKH-turnaus valtaa Jyväskylän 5.-7.4.!
JYP JunioritJulkaistu: 04.04.2024 10.01

JYP Junioreiden IKH-turnaus valtaa Jyväskylän 5.-7.4.!

Vuosittainen U8-U10-ikäluokille järjestettävä IKH-turnaus valtaa Jyväskylän Harjoitusjäähallin sekä Buugin GoOn Areenan tulevana viikonloppuna 5.-7.4.

Menossa mukana on yhteensä peräti 62 peliryhmää! Harjoitusjäähallilla pelaavat U8 ja U9-ikäluokat, ja Buugilla puolestaan U10 AA- ja AAA-sarjoissa.

Ensimmäiset ottelut alkavat jo perjantai-iltana, ja sekä lauantaina että sunnuntaina otteluita on luvassa aamusta iltaan. Otteluohjelma ja paljon muuta lisätietoa löydät turnaussivustoltamme TÄÄLTÄ.

Harjoitusjäähallilta U8 & U9 -ikäluokkien otteluita on mahdollista seurata Leijonat.tv:n kautta TÄÄLTÄ. Otteluiden katsominen vaatii Leijonat.tv -tunnuksen tai kertamaksun.

U10-ottelut striimataan Solidsport-sivustolle. Yhden ottelun hinta on 6€. Koko viikonlopulle on myös mahdollista ostaa turnauspassi, joka oikeuttaa jokaisen ottelun katseluun. Turnauspassin hinta 20€. U10-striimaussivuston löydät TÄÄLTÄ.

Turnausta kannattaa ehdottomasti tulla fiilistelemään paikan päälle niin Buugille kuin Hippoksellekin! Molemmilla pelipaikoilla luvassa huippulätkän lisäksi mm. makkaramyyntiä sekä arpajaiset.

Menossa mukana omien joukkueidemme lisäksi seuraavat seurat:

Lämpimästi tervetuloa Hippokselle ja Buugille viikonloppuna!