Seuran helmikuu pähkinänkuoressa: Talvirieha ja Firmapipolätkä 10.2., vieraita Grenoblesta
JYP JunioritJulkaistu: 05.03.2024 16.45

Helmikuu vilisi silmissä, ja myös ansaitulta hiihtolomalta on palattu takaisin arkeen.

Helmikuun 10. päivä Viitaniemen tekojää oli täynnä menoa, kun seuramme Talvirieha ja Firmapipolätkäturnaus täytti kentän. Paikalla oli satoja kävijöitä ja tunnelma mitä mahtavin! Päivän aikana Talviriehassa mm. etsittiin piiloutuneita Myrsky-pehmoja, nähtiin huikea ottelu U11-joukkuelaisten ja JYPin liigavalmennuksen välillä (joka päättyi ansaitusti U11 voittoon), osallistuttiin taitovalmentajan taitovartteihin ja taituroitiin Team Sportia 10 -pisteellä. Samaan aikaan käynnissä oli Firmapipolätkäturnaus, jossa liigapelaajilla höystetyt joukkueet ottivat toisistaan mittaa leikkimielisessä turnauksessa. Voittajaksi tiukan turnauksen päätteeksi selviytyi Suomen Digimarkkinointi oy, onnittelut!

Kiitos vielä kerran kaikille päivään osallistuneille!

Helmikuussa seuramme sai myös vieraita Ranskasta, kun Brûleurs de Loups de Grenoble -joukkueen U15-ikäluokka saapui viikoksi Suomeen vierailulle. Grenoblelaisten vierailu on ollut pitkälle ulottuva perinne, jonka korona-aika väliaikasesti katkaisi. Nyt se heräteltiin kuitenkin uudelleen eloon, ja viikko oli molemmille osapuolille niin mieluisa, että perinne jatkuu varmasti tästäkin eteenpäin. Viikko sisälsi joukkueelle täyttä lätkää, ja grenoblelaiset pääsivätkin kohtaamaan vierailunsa aikana mm. seuramme U15- ja U14-joukkueet sekä koulujoukkue Team Leon.

Helmikuun kuukauden juniorina palkittiin U8-korttelikiekkojoukkueen Jooa Lahtinen! Valmennus perusteli Jooan valintaa seuraavanlaisesti: "Jooa on pidetty joukkuekaveri, joka osaa ottaa kaikki joukkueen jäsenet vauvasta vaariin huomioon ja pitää kentällä, kopissa ja penkillä yllä iloista ilmapiiriä. Jääkiekkoilijana Jooa on innokas, omatoiminen ja tunnollinen harjoittelija, jonka seurauksena hän on huipputaitava jääkiekkoilijan alku". Jooan palkitseminen tapahtuu JYP-Sport-ottelun yhteydessä 5.3. klo 18.30.

Kauden neljäs tyttökiekkokerho järjestettiin lauantaina 24.2. Harjoitusjäähallilla! Mukana oli joukko innokkaita tyttöjä, niin harrastajia kuin uusia testaajiakin. Maaliskuussa järjestetään vielä yksi tyttökiekkokerho sunnuntaina 24.3. klo 12.15-13.15 Lähitapiola Areenan jäällä! Kutsummekin kaikki sankoin joukoin kyseisenä päivänä kilpahallin jäälle.

Kevät tekee tuloaan ja sen myötä kausi lähenee loppua - nyt on siis mitä loistavin aika käydä seuraamassa seuramme eri joukkueiden otteluita! Joukkueiden Instagram-tileiltä löydätte ajankohtaiset kotiottelut, ja jaamme niitä aktiivisesti myös seuran Instagramin tarinat-osioon.

Olethan jo tutustunut seuramme kauden 2024-2025 valmentajiin? Listauksen valmentajista löydät Instagramistamme @jypjuniorit tai uutisena TÄÄLTÄ - käy tutustumassa!

Aurinkoista maaliskuuta!