Seuran tammikuu pähkinänkuoressa: U16-nalleottelu, vuoden eka tyttökiekkokerho, Talvirieha 10.2.
JYP JunioritJulkaistu: 05.02.2024 09.35

Vuoden ensimmäinen kuukausi täyttyi lukuisista otteluista, pelitälleistä, harjoituksista ja ulkojäistä.

JYP U16-joukkue järjesti 20.1. sarjaottelunsa yhteydessä hyväntekeväisyysottelun yhdessä Sairaala Novan säätiön kanssa. Ensimmäisen kotimaalin kohdalla katsomosta sai heittää pehmolelun jäälle. Avausmaali syntyikin jo ottelun alkupuolella, kun peliä oli pelattu 1.39, ja pehmoleluja lenteli valtaisasti jäälle! Lisäksi Panda lahjoitti ottelun kautta kymmeniä pandapehmoja. Joukkue kiittää kaikkia nalleotteluun osallistuneita!

Kaikki pehmolelut luovutettiin joukkueen kapteeniston sekä vastuuvalmentajan toimesta Sairaala Novan lapsipotilaiden viihtyvyyteen torstaina 26.1.

Tammikuussa järjestettiin myös vuoden ensimmäinen tyttökiekkokerho Harjoitusjäähallilla lauantaina 20.1. Jäällä luisteli kymmenkunta innokasta tyttöä! Tyttökiekkokerho on maksuton, kauden ajan kerran kuussa järjestettävä matalan kynnyksen harjoituskerta, joka antaa kaikille tytöille mahdollisuuden tulla tutustumaan kiekkoilun saloihin helpon ja hauskan toiminnan kautta. Tulevia tyttökiekkokerhoja luvassa lauantaina 24.2. harjoitusjäähallilla sekä sunnuntaina 24.3. kilpajäähallilla. Tervetuloa mukaan!

Tammikuun kuukauden juniorina palkittiin 3.2. JYP-TPS-liigaottelun yhteydessä U14-joukkueen Eino Mäkelä! Eino pääsi pudottamaan ottelun avauskiekon sekä tapaamaan Jerry Turkulaisen ottelun jälkeen. Valmennuksen perustelut Einon valinnalle olivat seuraavat:

"Eino suhtautuu jääkiekkoon tosissaan muttei totisena, ja antaa itsestänsä kaikkensa joukkueen tapahtumissa kehittyäkseen kokonaisvaltaisena pelaajana. Eino on ihanteellinen valmennettava ja hän toimii niin kentällä kuin kentän ulkopuolella esimerkillisesti."

Menovinkki helmikuulle!

JYP Junioreiden Talvirieha & Firmapipolätkäturnaus valtaa Viitaniemen tekojään lauantaina 10.2. Luvassa on talvista tekemistä koko perheelle! Firmapipolätkän seuraamisen lisäksi kannattaa osallistua esim. taitovalmentajamme Tonin taitovartteihin tai Myrskyn etsintään, testailla taitoja Team Sportia 10 pisteellä sekä kannustaa seuramme U11-joukkueen ottelua JYPin liigavalmennusta vastaan!

Kiekontäyteistä helmikuuta!