KAUDEN 2024-2025 LUISTELU- JA KIEKKOKOULUT
JYP JunioritJulkaistu: 19.08.2024 12.50

KAUDEN 2024-2025 LUISTELU- JA KIEKKOKOULUT

JYP Juniorit tarjoavat laadukasta kiekko- ja luistelukoulutoimintaa 3-9-vuotiaille Jyväskylässä ja Laukaassa viidessä eri ryhmässä.

Ryhmät aloittavat toimintansa lokakuussa.

Kiekko- ja luistelukouluhinta sisältää

• Viikoittaista jäätoimintaa, joka koostuu monipuolisista ja kehittävistä harjoitteista.
  • JYPin logollisen kiekkokoulupelipaidan ja -sukat
  • JYP Junnukortin, joka oikeuttaa maksuttoman sisäänpääsyn JYPin runkosarjan liigaotteluihin
  • seuran jäsenmaksun

Hinnat:

Kiekkokoulut 179€ (n. 20 harjoituskertaa, loka-maaliskuu) / 90€ (n. 10 harjoituskertaa, loka-joulukuu)

Luistelukoulu 120€ (n. 20 harjoituskertaa, loka-maaliskuu) / 60€ (n. 10 harjoituskertaa, loka-joulukuu)

Kevätkauden ilmoittautuminen avataan joulukuussa.

LUISTELU- JA KIEKKOKOULURYHMÄT KAUDELLA 2024-2025:

LUISTELUKOULU 3-9V - Luistelukoulussa opetellaan luistelun perustaitoja hauskojen ja jokaisen omaa taitotasoa haastavien pelien ja leikkien avulla. Luistelukoulussa opitut liikunnalliset taidot antavat hyvät valmiudet minkä tahansa jääharrastuksen jatkamiseen. Harjoitukset Jyväskylän Lähitapiola Areenalla sunnuntaiaamupäivisin.

KIEKKOKOULU LAUKAA 3-9V - Laukaan Vepe Center Peurungassa järjestetään kiekkokoulu perjantaisin. Lapsi voi osallistua kiekkokouluun itsenäisesti tai yhdessä huoltajan kanssa. Kiekkokoulussa harjoitellaan luistelun perustaitoja sekä laji- ja pelitaitojen alkeita.

AIKUINEN / LAPSI -RYHMÄ 3-9V - Aikuinen/lapsi -ryhmä on lapsen ja huoltajan yhteinen jäähetki! Tunti sopii esimerkiksi vasta-alkajille, jotka tarvitsevat tukea luisteluun, tai itsenäisesti tunnille osallistuminen vielä jännittää. Ryhmä harjoittelee Jyväskylän Lähitapiola Areenalla sunnuntaiaamupäivisin.

KIEKKOKOULU IMMOSET 3-5V - Immoset on suunnattu jääharrastuksen ensi kertaa aloittaville, itsenäisesti mukaan tunnille osallistuville lapsille. Toiminta sisältää luistelutaidon ja jääkiekon alkeiden harjoittelua erilaisten pelailujen, taitoratojen ja leikinomaisen toiminnan kautta. Harjoitukset järjestetään Jyväskylän Lähitapiola Areenalla sunnuntaiaamupäivisin.

KIEKKOKOULU HYTÖSET 5-9V - Hytösten kiekkokouluryhmä on sopiva lapsille, joilla on jo hallussa luistelutaidon alkeet. Hytöset on hyvä polku jääkiekkoharrastuksen joukkuetoimintaa kohti. Leikkien ja taitoratojen lisäksi laji- ja pelitaitoja harjoitellaan jo junnukiekosta (U8-U10 ja Tyttökiekko) tutuilla menetelmillä, joissa painopisteenä on lajitaitojen oppiminen pelinomaisessa harjoitteluympäristössä. Harjoitukset sunnuntaiaamupäivisin Jyväskylän Lähitapiola Areenalla.

Kiekkokouluun osallistuvilla pelaajilla tulee olla vähimmäisvarustuksena kiekkokoulun harjoitustapahtumissa luistimet, jääkiekkomaila, pelihanskat tai paksut hansikkaat, ristikollinen jääkiekkokypärä ja kaulasuoja. Täyttä jääkiekkovarustusta suositellaan kaikille pelaajille. Luistelukoulussa jokaisella tulee olla oma kypärä ja luistimet.

Ryhmien tarkemmat aikataulut infotaan ilmoittautuneille syyskuun aikana. Harrastajat lisätään seuramme Jopox-palvelun pukukoppiin, jonka kautta tiedotamme toiminnasta ryhmittäin.

HUOM! Kiekko- tai luistelukoulun hinta ei sisällä Suomisportin kautta hankittavaa kiekkokoulurekisteröintiä. Voimassa oleva rekisteröinti on edellytys osallistumiselle. Toimitamme ohjeet rekisteröinnin hankintaan syyskuussa ennen toiminnan alkua.