JYP Junioreiden kuukausikooste: Elokuu
JYP JunioritJulkaistu: 13.09.2024 14.01

JYP Junioreiden kuukausikooste: Elokuu

Aurinkoinen elokuu on takanapäin, ja on aika kääntää katseet syksyä kohti!

Elokuussa viimeisetkin ikäkausijoukkueemme palasivat lomilta, ja lisäksi U8-U10-ikäluokkien korttelikiekko starttasi vauhdikkaasti! U8, U9 ja U10 -ikäluokkien joukkueita harjoittelee sekä Jyväskylässä että Laukaassa, ja mukana on yhteensä 124 innokasta kiekkojunioria!

Myös seuran järjestämät tehojäät aloittivat toimintansa Buugilla elokuun alussa. Tehojäät on suunnattu U9-U14-ikäluokkien pelaajille, jotka haluavat saada lisäboostia omaan harjoitteluun. Tehojäille on mahdollista osallistua syys-, kevät- tai koko kaudeksi. Mikäli vielä mielit mukaan, ei ole liian myöhäistä! Voit lukea tehojäistä lisää ja ilmoittautua mukaan tästä uutisesta.

20.8. järjestimme yhteistyössä yhteistyökumppanimme Terveystalon kanssa EA-koulutusillan. EA-koulutus suunnattiin huoltajille, mutta myös muilla toimihenkilöillä oli mahdollisuus osallistua mukaan. Lähes jokaisesta joukkueesta oli toimihenkilö edustettuna, ja lisäksi koulutukseen osallistui toimihenkilöitä myös Diskoksesta. Kiitos yhteistyöstä, Terveystalo!

Tällä kaudella JYP Juniorit lanseerasivat kaulasuojien tehotarkastusviikon elokuun viimeiselle viikolle. Kaulasuoja on jääkiekon sääntöjen mukaan pakollinen suojavaruste jäällä. Kaulasuojalla on myös erittäin tärkeä rooli pelaajan turvallisuuden takaajana. Haluamme seurana pitää huolta kaikkien pelaajiemme turvallisuudesta, ja tämän myötä tästä syksystä lähtien pidämme aina elokuun viimeisen viikon kaulasuojien käytön tehotarkastusviikkona. Pelaajilla tulee olla kaulasuoja kaikessa seuramme alaisessa jäätoiminnassa, sekä harjoituksissa että peleissä. Ilman kaulasuojaa jäätoimintaan ei voi osallistua - ei ensiviikolla eikä vastaisuudessakaan.

Tarkistuslista syksyyn

- Pelipassit ja vakuutukset kunnossa? Löydät Jääkiekkoliiton virallisen pelipassiohjeistuksen TÄÄLTÄ.

- Ilmoittautumiset kunnossa? Seuramme nettisivuilta löydät kootusti korttelijoukkueiden, luistelu- ja kiekkokouluryhmien sekä oheistoimintojen (esim. U9-14 Tehojäät, U12-15 Syyslomaleiri) ilmoittautumiset - vielä ehtii mukaan!

- Jopox ajan tasalla? Viestimme Jopoxin kautta sekä seuran että joukkueiden tärkeistä asioista. Esimerkiksi koko yhteisön tavoittava seurakirje toimitetaan Jopoxin välityksellä sähköposteihin joka kuun alussa. Mikäli viestintä ei ole tavoittanut, tarkistathan Jopox-tietosi, ja tarvittaessa olethan yhteydessä seurakoordinaattoriin tea.tuovinen@jypjuniorit.fi

-Valmiina kannustamaan? Kausi on onneksi vasta alussa, ja luvassa on loistavia otteluja joka viikonloppu Peurungassa, Buugilla, harjoitusjäähallilla sekä kilpahallilla. Päivitämme Instagramimme @jypjuniorit tarinaosioon aktiivisesti joukkueiden pelejä ja turnauksia - seuraa siis meitä pysyäksesi ajan tasalla joukkueiden ja seuran tapahtumista kauden aikana!

Mukavaa syksyn alkua kaikille!